Verzenden & retourneren

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?

Helaas hebben wij geen vliegend tapijt die de sieraden bezorgt. De verzendkosten voor bestellingen in Nederland zijn €2,99.

De verzendkosten zijn gratis bij een bestelling boven de €60,-. Let op, je moet wel zelf het hokje van gratis verzending aanvinken in het rechter overzichtskolom in het winkelmandje. 

Let op: Controleer altijd je ingevulde adres. We zouden het jammer vinden dat de buurvrouw er met jouw sieraad vandoor gaat. 

Hoe kan ik mijn sieraden volgen?

Alle items worden verzonden via brievenbuspakketjes. Je hoeft dus niet per se thuis te zijn om je bestelling in ontvangst te nemen. Verzending is altijd met PostNL. Zodra de bestelling is verzonden ontvang je een track & trace code per mail waarmee je jouw sieraden kunt volgen.

Hoelang duurt het voordat mijn pakketje wordt bezorgd?

We snappen dat jij je nieuwe sieraad gelijk wilt dragen. Daarom doen wij ons best je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Afhankelijk van de post zal het pakketje binnen 1-3 werkdagen op je deurmat liggen. Met uitzondering van bestellingen die in het weekend worden geplaatst. 

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen?

Heb je na 5 dagen je pakketje nog steeds niet ontvangen. Dan gaat er iets mis. Laat het ons weten en stuur een mailtje met het ordernummer naar info@behindthemoon.nl. Dan zoeken wij het voor je uit.

Retourneren

Wat is de retourtermijn? 

Het kan zijn dat je in plaats van een gouden toch een zilveren sieraad wilt. Geen probleem. Binnen 14 dagen na ontvangst kun je het pakketje in de originele verpakking terugsturen. 

Let op: Oorbellen kunnen niet geretourneerd worden i.v.m hygiëne. 

Wat zijn de kosten voor het retourneren?

De kosten en de verantwoordelijkheid van het retourneren zijn voor eigen rekening. Wij raden aan om de retourzending te voorzien van een track & trace code, wij zijn niet verantwoordelijk voor kwijt geraakte pakketten.

Hoe kan ik een product retourneren?
  1. Meld je retour aan via info@behindthemoon.nl met de volgende gegevens: naam, ordernummer & reden van retour
  2. Zorg ervoor dat het ongedragen sieraad wordt teruggestuurd in de originele verpakking.
  3. Retourneer naar het volgende adres:
    Behind The Moon
    Jutfaseweg 96
    3522 HH Utrecht

Als wij het retour gestuurde pakketje in goede orde hebben ontvangen (in originele verpakking en zonder beschadigingen) zal het aankoopbedrag worden vergoed. Exclusief de verzendkosten.

Binnen 5 dagen ontvang jij een bevestiging van het ontvangen pakketje.

De terugbetaling zal plaatsvinden binnen 14 dagen naar het rekeningnummer waar het pakketje mee besteld is. 

Mijn bestelling is beschadigd, verkeerd of incompleet aangekomen. Wat moet ik doen?

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er iets misgaat met jouw bestelling. Als dit wel het geval is stuur dan zo snel mogelijk een mailtje naar: info@behindthemoon.nl met daarin de volgende gegevens:

  1. naam
  2. ordernummer
  3. foto + uitleg 

Dan gaan wij er zo snel mogelijk mee aan de slag om je verder te helpen. Zodat je zo snel mogelijk kunt stralen met je nieuwe sieraad.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

In overleg is alles mogelijk. Stuur gelijk een mail naar info@behindthemoon.nl onder vermelding van wijzigen/annuleren. Een geplaatste bestelling kan helaas niet worden gewijzigd of geannuleerd nadat het pakketje verzonden is. 

Kan ik mijn item omruilen?

Dat kan. Bestel het juiste item opnieuw in onze webshop. Stuur ondertussen het pakketje met het oude item naar ons retour volgens de bovenstaande retour procedure. 

LET OP! Wij kunnen geen oorbellen retour nemen i.v.m. hygiëne.

Garantie

Geven jullie garantie op de sieraden?

Wij geven standaard een garantie van 3 maanden op jouw nieuwe aankoop. Als er tijdens deze periode een probleem voorkomt met je sieraad, stuur dan een e-mail naar info@behindthemoon.nl met daarin de volgende gegevens:

  1. naam
  2. ordernummer
  3. foto + uitleg

Dan gaan wij er zo snel mogelijk mee aan de slag om je verder te helpen. We bekijken de klacht en zorgen voor een passende oplossing.

Let op: de garantie is niet geldig als het artikel een mankement vertoont dat is veroorzaakt door verkeerd gebruik of slijtage. Er moet met zorg omgegaan worden met onze sieraden. Lees hier meer over de gebruikte materialen en hoe de sieraden verzorgd dienen te worden.

Wij geven geen garantie op het verkleuren van sieraden of de slijtage van het gouden laagje.